onsdag, februari 11

Dag 9 - Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu

Tappade fokus ett tag, har varit lite sjuk osv. Men nu är jag tillbaka!

Något jag vill ha mer än något annat just nu. Jag vill ha en kram, en stor varm kram. Och kanske en puss på kinden. Har känt mig lite ensam idag, det är snart alla hjärtans dag och för första gången på sex år kommer jag fira den ensam. Jag är okej med att vara singel, jag trivs att vara ensam. Men vissa kvällar känns det lite ensamt i soffan. Och just ikväll så har snön på taken börjat ramla ner också, och det är mycket snö och mycket tak. Så hela kvällen har det låtit som om det åskar, smäller högt, vibrerar i soffan och smäller på fönsterbrädet. Sjukt obehagligt! Får en hjärtattack var tionde minut när det faller ner snö utanför fönstret! Inte kul! Kan inte bara allt falla ner i ett stycke och sen är det över?
    I alla fall så har detta lett till att jag gärna skulle vilja ha någon bredvid mig i soffan, för att lugna ner mig lite, få mig att tänka på något annat. Pepsi vågar sig inte ens in hör för att det smäller så mycket, så jag är helt ensam! :( Så ja, en kram, det är vad jag vill ha just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar