tisdag, januari 20

Dag 3 - Innehållet i min väska

Först börjar vi med en bild på min fina väska,
med mina två vackra reflexdjur som förhoppningsvis räddar mitt liv ibland :D Och ja, flodhästen är så awesome att han har en mustasch! 
 

Här har vi då innehållet av vad som låg i det största facket:
Ett sadelskydd för regniga dagar, tuggummin, paraply, plånbok, handkräm, våtservetter, ihopfällbar borste, en påse med te (för oväntade fikastunder), ett kvitto, en knapp som tidigare satt på min väska men som föll av i början av december.. och jag har glömt sätta tillbaka den sen dess, och ett paket servetter! 

I dem mindre facken hittade jag detta:
Munspray (för dagar då man glömt borsta tänderna) tuggummi, lite godis (där ser man?), en penna, mer tuggummi, ännu mer tuggummi (det ena lilla paketet köpte jag igår för jag trodde jag hade slut på tuggummin i väskan... xD ), en lipsyl, som jag för övrigt aldrig använder längre för jag har en annan som doftar körsbär liggandes i jackfickan som jag föredrar, och slutligen lite småmynt!

Så, där har ni det mina kära vänner! Det spännande innehållet av Saras väska. Oftast brukar det finnas en flaska vatten också... Är faktiskt fortfarande förvånad över att jag hade så mycket tuggummi.. jag är inte ens förtjust i tuggummi xD Och nej, jag hade ingen riktig koll på vad jag hade i väskan, var ett tag sen jag tömde den sist :P
Men det var allt för idag, återkom gärna i morgon för att se vad jag avslöjar för hemligheter då!

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar