fredag, januari 23

Dag 7 - Något jag önskar jag gjorde oftare

Okej, dumt gjort av mig att inte kolla i förväg vilken sak som skulle komma upp idag på bloggen, så jag totalt missade att det idag skulle vara En bild i timmen... Och nu har ju större delen av dagen redan passerat... Så därför byter vi plats på sexan och sjuan så tar jag bilderna i morgon och sjuan idag! :D

Så, Något jag önskar jag gjorde oftare. Är det en sak man syftar på då eller flera? Finns många saker jag önskar jag gjorde oftare. Så jag skriver ner några stycken!

Jag önskar att jag gick på promenader oftare. Jag älskar promenader, frisk luft, motion, komma ut och se saker och träffa folk.. men vissa dagar är man bara så slö, ni kanske känner igen känslan?

Jag önskar att jag... nej nu fick jag ju svårt att komma på fler saker ju! Såklart finns det ju saker man vill göra oftare, som att resa på utlandsresor till exempel, men om man gör det för ofta så blir det ju inte lika speciellt längre, eller?

Jag skulle vilja ge mig ut på äventyr oftare! Pröva på nya saker. Känns som man går runt i samma spår hela tiden med trygga miljöer och människor. Visserligen har jag träffat en del nya människor på sistone, men jag har inte gjort det i nya miljöer, det skulle jag vilja göra.

Äventyr, here I come

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar