söndag, januari 18

Komma igång!

För att komma in i bloggandet igen tänkte jag börja med att påbörja en Dag för dag lista med frågor som jag besvarar. På så sätt får ni även lära känna mig lite mer, om ni vill såklart, och jag får underhålla mig med att ge finfina svar!

Jag bläddrade runt lite på olika andra bloggar och plockade ihop dem här 20 punkterna jag kan gå igenom dag för dag! Försökte välja sådana som jag inte gjort tidigare och förhoppningsvis sådana ni kan finna intressanta att få besvarade. Här är den kompletta listan! 


Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig
Dag 2 - Tre låtar som jag gillar
Dag 3 - Innehållet i min väska
Dag 4 - Favoritmotto
Dag 5 - 10 saker jag vill göra innan jag fyllt 30
Dag 6 - EFIT (ett-foto-i-timmen)
Dag 7 - Något jag önskar jag gjorde oftare
Dag 8 - Mina rädslor
Dag 9 - Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu
Dag 10 - En bild på mig idag och vad jag hade på mig
Dag 11 - En bild på ett ställe jag besökt
Dag 12 - Vad jag åt idag
Dag 13 - En bild på det jag köpte senast
Dag 14 - Mitt favoritprogram – och varför
Dag 15 - Varför jag började blogga
Dag 16 - Något jag vill lära dig
Dag 17 - Femton saker jag vill göra innan jag dör
Dag 18 - Två saker jag hatar och två saker jag älskar
Dag 19 - Något jag inte kan lämna hemmet utan
Dag 20 - Ett recept jag gillar

Puss och kram! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar