söndag, januari 18

Vem är Anch0r?

Trevligt att du hittade hit! Sara Olsson heter jag och det här är min nya blogg. Jag har haft en annan blogg förut, men jag har inte varit sugen på att göra några inlägg i den det senaste året typ, och nu känner jag för att blogga igen men då skulle det bara kännas skumt att återuppta den bloggen... istället skaffar jag mig en ny! Mitt liv har förändrats en del sen min förra blogg också så det blir lite som att börja på en ny kula.

Lika bra att börja med att berätta lite kort om mig så vi lär känna varandra bättre, eller ja, du får lära känna mig bättre och jag får ett leende på läpparna av att du läser mitt babbel! Så nu kör vi!

Namn: Sara Kristin Olsson
Ålder: 21 år
Husdjur: Honkatten Pepsi
Status: Singel
Musiksmak: Allt möjligt, men gärna åt rock-hållet
Filmsmak: Komedi, action, tecknat, äventyr... Harry Potter
Hobby: Virka, pyssla, sluka filmer och serier
Boende: I en enkel tvåa med min kissemiss
Yrke: Superhjälte eller arbetssökande, ni får välja vilket ni tror på! ;)
Favoritfärg: Lila!
Favoritdjur: Elefanter


I ett annat inlägg ska jag förklara vad fan jag menar med "Make a nipple" också! Så håll i hatten och fortsätt gärna läsa mina inlägg!
Kram kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar